GK56944 Találd meg az utat!
Tizenkettő különböző állat él a nagyerdőben, akik nagyon ritkán látják egymást, mert az út nem mindig teszi lehetővé, hogy eljussanak egymáshoz. Segítsetek az állatoknak, hogy gyakrabban találkozhassanak, ennek megfelelően alakítsátok ki az erdő útjait!
A játék tartalma: 1 db játéktábla, 9 db puzzle elem, 20 darab mintakártya, 1 db útmutató Játékosok száma: 1-2 játékos részére
Ajánlott életkor: 4 éves kortól
Két játékos esetén a játék egy igazi verseny, de egyedül is nagyon élvezhető a sok útkombináció miatt.
A játék menete: A puzzle-tábla keretére különböző állatok vannak rajzolva. A állatkák között található a puzzle-mező: egy nagyerdő, különböző irányokba vezető utakkal. Az erdő egymástól elválasztja az állatokat, így csak az utakon keresztül van lehetőségük újra találkozni. Ahhoz, hogy az egyik állat meglátogassa a másikat, a játékosnak kell az utat kialakítania. Az ellenfélnek azonban hasonló az érdeke, a „saját” állatait egymással összehozni. Az a játékos nyer, aki állatait először segíti a találkozáshoz. Az előkészület: A puzzle darabkákat szórjuk ki a keretből az asztalra, a mitakárytákat fordítsuk le és helyezzük el szintén az asztalon.
A játékot kezdheti a fiatalabb játékos, vagy ki is sorsolhatjuk a kezdőjátékost! A szabályok: A kezdőjátékos felfordít egyet a húsz mintakártya közül. Ezek közül mindegyiken két állat pár található, akik között ki kell alakítani az utat. Ez lehet például egy medve és a nyuszi, illetve az őzike és a kismalac találkozása. Miután az első játékos kiválasztott egy puzzle-darabot elhelyezi a játéktáblán, majd a másik játékos is választ egy darabot, hogy kiépítse az utat az őzike és a kismalac között. Egymásután helyezik el a játékosok a puzzle-darabokat, addig, amíg az egyik játékos elsőként el nem tudja készíteni az utat az állatai között. Ez a játékos nyeri meg a játékot! Ha a játékot egy játékos játsza, úgy kell kialakítani az utat, hogy a mintakártyán szereplő mindkét állat pár megtalálja az utat egymáshoz. Ez nagyon bonyolult tud lenni, hiszen minden egyes puzzle-darabnál úgy kell gondolkozni, hogy a másik állatpár útját ne zárjuk el.